Harun Yahya sitelerindeki bazı okuyucu mesajları...

MaşaAllah, çalışmalarınıza devam edin. Allah sizi korusun. Çalışmalarınıza devam edin ve Allah’ın dinini yayın.
Faisal ve Shakaib – İngiltere

Ben Endonezyalı bir müslüman din adamıyım. İnternet sayfanız için çok teşekkür ederim ve çok şükrediyorum, çünkü vereceğim dersler için çok değerli kaynak oluşturuyor. Bir kısmını bilgisayarıma indirdim, ve bunların hepsini okumaya çalışıyorum inşaAllah. Bunlardan bir kar elde edecek şekilde kullanmıyorum, söz veriyorum. Eserlerinizi elimden gelen en iyi şekilde çevirip arkadaşlarıma yayacağım. Tekrar çok teşekkür ederim Bay Harun Yahya ve harunyahya.com için çalışan herkes. Saygılarımla.
Risza Maulana – Endonezya

Merhaba, Ben Harun Yahya eserlerinin coşkulu ve hevesli bir okuyucusuyum. Lütfen bu güzel çalışmalarınıza devam edin! Allah adına ve insanlık için çok müthiş bir çalışma yapıyorsunuz!
Usman Afzal

Esselamu Aleykum, sevgili baylar, ilk olarak bana Harun Yahya gibi bir yazarı bulma imkanı verdiği için Allah’a şükrederek başlamak istiyorum. Harun Yahya ve eserleri, bilimsel açıklamalar yoluyla çok fazla bilgi sunarak ve Darwin teorisini çürüterek Müslümanların imanlarını çok fazla kuvvetlendirmek üzerine yoğunlaşmış. Bir kaç yıl önce Harun Yahya’nın evrenin yaratılışı adlı eseri ile karşılaşmıştım, ancak şimdi internet sayfanızı inceleme imkanı buldum. Size bu mesajı yazmamın amacı, Harun Yahya’nın değerli eserlerini kendi ana dilim olan Malezyacaya çevirmek istiyorum. Eğer imkan verilirse aynı zamanda Harun Yahya eserlerini kendi blog sayfamda ve internet sayfamda da yayınlamak istiyorum inşaAllah. Sizinle daha fazla ne şekillerde ortak çalışmalar yapabiliriz, bu konularda sizinle görüşmek istiyorum. Vaktiniz ve ilginiz için teşekkür ederim. Allah razı olsun. Teşekkürler ve en iyi dileklerimle.
Nu’mane Noordin

Sayın sorumlu, esselamu aleykum! İlk olarak lütfen Harun Yahya yani Adnan Oktar’a tüm yaptığı çalışmalar, müslüman ve müslüman olmayan tüm toplumlar için yaptıklarından dolayı teşekkür etmeme izin verin. Ben Harun Yahya eserlerini, kitap ve belgeselleri Dari diline çevirmek istiyorum. Bunları satmak ve pazarlamak için değil, yalnızca Dari dili konuşan müslümanlara bir katkı olması için inşaAllah. Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum. Size tüm zamanların en güzel hizmetleri olan çalışmalarınızdan dolayı tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla.
Massuod Ahmad "Hemmat" - Kabul, Afghanistan

Sizin internet sayfanızı bulmak benim için çok büyük bir mutluluk. İslamın Yükselişi internet sayfanız gerçekten harika. Elhamdulillah. Allah yaptıklarınızı kabul etsin ve sizi ödüllendirsin. Amin.
Ikrame Ul Haque – S.Arabistan

Esselamu aleykum kardeşlerim, Harun Yahya belgesellerini norveç diline çevirmek istiyoruz ve ilk olarak da Kuran Mucizeleri filmiyle başlamak istiyoruz. Şehir kütüphanemize Harun Yahya’nın bazı belgesellerini ekledik ve çok güzel bir yanıt aldık. Bu belgeseller norveç diline çevrilirse çok iyi olur. Bizim amacımız tüm büyük şehir kütüphanelerine, camilere ulaşmak ve onları bizim norveççe internet sayfamıza yönlendirmek. Çevirisini tamamladıktan sonra yayınlamaları için devlet tv kanalıyla da görüşeceğiz. Daha sonra eğer herşey planladığımız gibi olursa, tüm İskandinav ülkeleri benzer dilleri konuştukları için İsveç ve Danimarkadaki kardeşlerimize de aynısını yapmalarını söyleyeceğiz inşaAllah.
Amer Saleem – Norveç

Sevgili Harun Yahya Bey, Esselamu aleykum, size saygıyla, samimi şükran duygularımı iletmek ve yaptığınız asil çalışmadan dolayı teşekkür etmek istiyorum. Ben Bangladeşliyim. İnternet sayfanızı ziyaret ettim ve farklı konulardaki eserlerinizi gördüm. Bütün eserleriniz harika ve dinimizle ilgili pek çok konuyu daha iyi anlamama yardımcı oluyor. Özellikle de son çalışmalarınız beni hayrete düşürdü. Allah size yardım etsin. Allah size uzun ömür versin diye dua ediyorum ve size en iyi dileklerimi sunuyorum. Eğer yapabileceğim birşey olursa yardımcı olmak isterim.
Syed Istiaq

Hayatımda bulduğum en güzel bilgi bu.
tridweep sahoo – Hindistan

Sevgili kardeşlerim, sizinle birlikte çalışmayı çok isterim.
Akram Ahmed- Bahreyn

SİZİ SEVİYORUM. Sitenizdekiler % 100 doğru. Fakat insanların çoğu dünyevi ilişkiler içinde, para, mevki gibi konularla dikkatlerini tamamen kaybetmiş durumdalar ve bunun geçiciliğini anlamıyorlar.
Sunny – İskoçya

Esselamu aleykum, siteniz çok ilginç ve müslüman ümmete çok yardım ediyor.
UMAR ABUBAKAR PINDIGA – Nijerya

Kendi internet sayfamızı açacağız, ana sayfamızda Kuran Mucizeleri kitabınızı eklemek istiyoruz.
Mohammad Aamir Dalvi – Hindistan

Sayın bayım, benim adım Samiul Huq. Ben bangladeşliyim. Burada çok büyük sayıdaki müslümanlar sizin yazdığınız güzel çalışmalardan istifade ediyorlar. Ben kendim de sizin eserlerinizin bir hayranıyım ve bütün eserlerinizi bangladeşe getirmek istiyorum. Eserlerinizi kendi dilimizde hazırlamak ve ülkemdeki insanlara dağıtmak istiyorum. Dinime bu şekilde hizmet etmeme izin verirseniz çok teşekkür ederim. Allah sizi ödüllendirsin.
sami huq

Allah razı olsun. Teşekkür ederiz. Kalbimizdeki hastalıkları iyileştiriyorsunuz.
DR.SHAIKH SIRAJ AHMED – Hindistan